Segmen BLOGLIST New Year Januari hingga Mac 2017.

Segmen BLOGLIST New Year Januari hingga Mac 2017. | *this is sticky post until 8 pm on 31 December 2017. Sila scroll ke bawah untuk baca entri terbaru. TQ!  

Assalamualaikum wbt. Disebabkan bulan Disember tak lama lagi akan berakhir, macam itu jugaklah dengan bloglist cikla. Cikla akan tukar bloglist cikla setiap 3 bulan mulai tahun depan. Syarat segmen pun senang je. Apa lagi, jom kita tengok syarat-syaratnya. Jangan risau, mudah je syaratnya.

Segmen BLOGLIST New Year Januari hingga Mac 2017.


Segmen BLOGLIST New Year Januari hingga Mac 2017.
Segmen BLOGLIST New Year Januari hingga Mac 2017.

Syarat-syarat penyertaan seperti berikut;

  1. Follow blog ni pada yang belum follow di SINI. Nanti cikla akan followback
  2. Follow g+ di SINI
  3. Follow twitter di SINI
  4. Follow Instagram di SINI
  5. Like fb page di SINI
  6. Buat satu entri ringkas yang bertajuk 'Segmen BLOGLIST New Year Januari hingga Mac 2017.' Masukkan banner di atas dalam entri tersebut, kemudian linkkan ke entri ini. 
  7. Tinggalkan link entri korang di ruangan komen. 
  8. Siap.


Segmen bermula dari 24 Disember 2017 hingga 31 Disember 2017 jam 8 malam. Cikla akan pilih 10 blog bertuah yang akan menyerikan bloglist blog ni nanti dan akan duduk dalam bloglist selama 3 bulan. Wow, lama tu. So, pada yang terpilih nanti, kena rajin update blog tau. 

Kalau penyertaan kurang dari 10, automatik semua akan masuk dalam bloglist. Pemilihan akan dibuat secara rawak menggunakan khidmat random.org. Korang digalakkan blogwalking sesama sendiri.

Dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim, cikla lancarkan segemen ni sekarang. So, apa lagi. Jemput join semua. Support cikla.. Ok! 

Selamat bersegmen korang. Terima kasih daun keladi...


??SENARAI PESERTA??

close
==[ Klik disini 1X ] [ Close ]==